Χωρισμός

Τριτοπρόσωπος αφηγητής,
εναλλαγή ανάμεσα σε δύο κεντρικά πρόσωπα,
σκηνή χωρισμού

της Μαρίας Παπαδάκη

Της έδωσε ραντεβού στο ίδιο μπαρ που γνωρίστηκαν. Το σπίτι του Νάσου δεν ήταν το καταλληλότερο για να της πει να χωρίσουν. Στον ίδιο όροφο έμεναν κι άλλοι μεγαλοδικηγόροι, κι επειδή την είχε ικανή για όλα, προτίμησε έναν δημόσιο χώρο για να περιορίσει τις αντιδράσεις της. Τον είχε πιάσει τρόμος. Ήταν δειλός, κάθε φορά που διαχειριζόταν τις σχέσεις του με τις γυναίκες. Περπατούσε με τα πόδια να στρέφονται ελαφρώς προς τα μέσα. Του συνέβαινε κάθε φορά. Η εσωστρέφειά του τον τύλιγε σαν ψάρι στο χαρτί και δεν μπορούσε να κουνήσει. Πού να το φανταζόταν κανείς ότι ο μεγαλοδικηγόρος με τις τεράστιες επιτυχίες γινόταν ένα ανθρωπάκι σκυθρωπό και ζαρωμένο όταν είχε να κάνει με το άλλο φύλο, πόσο μάλλον με τη Βίκυ. Έβαλε κι αυτό το απαίσιο πουκάμισο με τα μεγάλα καρό κι έφερε τον εαυτό του σε ακόμα δυσμενέστερη θέση. 
Αντιθέτως η Βίκυ έβαλε τα καλύτερά της. Μεγάλη μαϊμού το Βικάκι. Την μυρίστηκε την δουλειά. Σαν καλή ραδιούργα που ήταν ήξερε ότι η ιστορία με τον ντετέκτιβ ίσως και να είχε στραβώσει. Τον Νάσο τον ήξεραν κι οι πέτρες, κι ο ντετέκτιβ όταν τον κοιτούσε από το αριστερό του προφίλ έμοιαζε λίγο με πέτρα. Προς αποφυγήν της σύγκρουσης με τον τοίχο, έβαλε η Βίκυ μια στενή μαύρη μίνι φούστα με σχίσιμο ως τον προσαγωγό και το μπουστιέ από την αποκριάτικη στολή της γκαρσόνας από πέρσι, αφού της κολάκευε το στήθος ιδιαιτέρως και πήγαινε και με τη φούστα. Έβαλε και δύο παχιές γραμμές αϊλάινερ και πήγε στο μπαρ με το σχέδιο της αποπλάνησης σε εφαρμογή.
Όταν έχεις ήδη αποπλανηθεί κι έχεις καταναλώσει το προϊόν ουκ ολίγες φορές, συνήθως το προϊόν παύει να έχει τον ίδιο αντίκτυπο πάνω σου. Τότε γίνεσαι αυστηρότερος κριτής, ξεχνώντας την εποχή του πρώιμου έρωτα, όταν το προϊόν έδειχνε τέλειο στα μάτια σου κι εσύ ένιωθες ευτυχισμένος Στην προκειμένη περίπτωση πάντως ο Νάσος έκρινε τη Βίκυ με επιείκεια, γιατί θεώρησε ότι η απόλυτη κατρακύλα της οφειλόταν κυρίως στην συμβίωση με τον ίδιο. Όποια γυναίκα είχε μείνει μαζί του ακολουθούσε μία κατιούσα που με κανέναν άλλο τρόπο δεν μπορούσε να εξηγηθεί, παρά μόνο με το γεγονός ότι έμενε μαζί του. Πριν την Βίκυ υπήρχε η Αργυρώ, μια δικηγορίνα, με επίπεδο, γνώσεις, αλλά και με αδυναμία στα ξηροκάρπια. Μετά από έναν χρόνο ερωτικής ζωής με τον Νάσο είχε φάει τόσα φιστίκια που πλέον δεν την αναγνώριζε. Όταν της ζήτησε να χωρίσουν, όχι γιατί ήταν ακριβά τα φιστίκια, αλλά γιατί ο κώλος της μεγάλωνε επικίνδυνα, πάλι εκείνον κατηγόρησε η Αργυρώ για την κατρακύλα της. Η Βίκυ, από την άλλη πάλι, έτσι όπως τον είδε με το πουκάμισο με τα τεράστια καρό και το κακόμοιρο υφάκι πέρασε κατευθείαν στην επίθεση για να πάρει το αβαντάζ.
«Τι με θέλεις λοιπόν, Νασούλι;»
Το υποκοριστικό ήταν εσκεμμένο και καμία γλυκιά διάθεση δεν υποδήλωνε. Το αντίθετο· σκοπό είχε να τον κάνει να αισθανθεί μικρός και ανήμπορος. Ο Νάσος της παράγγειλε ποτό.
«Τίποτα ιδιαίτερο» είπε χαμογελώντας, όχι γιατί χαμογελούσε στη Βίκυ, αλλά κυρίως από αμηχανία και για να κερδίσει χρόνο για να δει πώς θα της το φέρει. Το ποτό τον χαλάρωσε λιγάκι κι εκεί βρήκε την ευκαιρία να πετάξει υπονοούμενα για τον ντετέκτιβ.
«Σ’ έχουν παρακολουθήσει ποτέ, Βίκυ; Δεν είναι καθόλου ωραίο να σε παρακολουθούν ξέρεις».
Η Βίκυ, λαμβάνοντας το μήνυμα, πήρε προσωρινά το χρώμα της ώχρας και κατέβασε με τη μία την υπόλοιπη βότκα στο ποτήρι της. Επειδή ήξερε πως ήταν ένοχη κι επειδή χαζή δεν ήταν, θεώρησε ανώφελο να το παίξει ότι δεν ήξερε τίποτα κι έβαλε το σχέδιο της αποπλάνησης άμεσα σε εφαρμογή.
«Έλα, μωρέ Νασούλη, αφού το ξέρεις ότι είμαι ζηλιάρα. Δεν το έκανα για κακό», παραδέχτηκε και σούφρωσε τα πασαλειμμένα με λιπ γκλος χείλη.
Ο Νάσος, προσπαθώντας στιγμιαία να σκίσει την γάτα, πράγμα που αποδεδειγμένα στο παρελθόν δεν κατάφερε ποτέ να κάνει, της είπε να σταματήσει τις γλύκες κι ότι δεν του άρεσε να τον παρακολουθούν. Προσπάθησε να υψώσει την φωνή του, αλλά όταν μιλούσε σε γυναίκα κι ανέβαζε τα ντεσιμπέλ η φωνή του έσπαγε και ακουγόταν σαν να ήταν έτοιμος να βάλει τα κλάματα.
Το Βικάκι πρόταξε το πληθωρικό μπούστο, που γινόταν πληθωρικότερο με το ασφυκτικό μπουστιέ, κι έχωσε την γλώσσα της πίσω από το αφτί του, δημιουργώντας ρίγος στον μεγαλοδικηγόρο, κατατάσσοντάς τον έτσι για άλλη μία φορά στη λίστα των θυμάτων της Βίκυς, που μόρφωση μπορεί να μην είχε, είχε όμως μία εξαιρετικά ευέλικτη γλώσσα. Έκατσε πάνω του και του ‘φερε το μπούστο σε πρώτο πλάνο και το χέρι του στον σφικτό γοφό της. Αν το σχέδιο του Νάσου να της πει για την παρακολούθηση και μ’ αυτόν τον τρόπο να την ξαποστείλει μπορούσε να παρομοιαστεί με μια παρτίδα σκάκι, θα μπορούσε κανείς να πει πως το στήθος της Βίκυς ήταν η βασίλισσα και ο κώλος της ο βασιλιάς. Με τη βοήθεια της γλώσσας, που εκτελούσε χρέη ίππου, το Βικάκι έκανε τσεκ ματ στον μεγαλοδικηγόρο, κι αντί για χωρισμό πήρε το δαχτυλίδι που τόσο ήθελε και το λευκό φόρεμα με ουρά μεγαλύτερη και από της Κέιτ της Αγγλίας. Στην συνέχεια του πήρε και μερικά ακόμα αποκρουστικά πουκάμισα με τα μεγάλα καρό, για να βεβαιωθεί ότι οι άλλες δε θα τον βρίσκουν ελκυστικό, κι έτσι ολοκληρώθηκε το όνειρο της Βίκυς, που συνέχιζε τα βράδια ν’ ακούει την ποίηση του Νάσου, κι ενίοτε τον παρακολουθούσε, η ίδια πλέον, με τη βοήθεια της φίλη της της Μαργαρίτας, που πάντα ήταν παρατηρητική και εξαιρετικά χρήσιμη στην έρευνα.

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s